13 Okt 2010

Aku...Siapa Aku....

Ana



Haluuuuu.......
Salam perasmian untuk blog aku ni...

Sebagai permulaan blog aku ni..aku nk cete tentang diri aku dulu la...boleh??

Aku...Siapa Aku.....

Aku Tengku Fauziana..dilahirkan di HKL...dan dibesarkan di Pee Jay..Ma n abah aku asal orang kelate...
tp kalau suruh aku cakap kelate.harap maaf la..xmahu jadi nyer..tp org ckp aku paham la...

Aku dh kawin a.k.a bini org...aku wife kepada seorang lelaki hitam manis (jgn mare ye pa) iaitu Muhkhairi..
dan mama kepada my lil boy Putera Myrza Aryan....aku hapy dengan kehidupan aku skrg bersama keluarga tercayang...
dan semperna bln 10 ni...adalah tarikh lahir aku 10/10/10  persamaan tarikh  anniversary aku yg pertama...

Aku sibuk nk buat blog ni sebab aku suka tgk blog org time aku pregy dulu...blog pasal anak2...blog jual2 baju...start situ hati ini memberontak nk buat blog sendiri..tp dr sehari k sehari..asyik tertangguh je..so skrg gumbira la cos dh create blog sendiri....***wink***wink...

Aku rase cukup la entry utk pembukaan blog aku ni..harap2 aku rajin la mem update blog aku ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan