3 Feb 2011

Shopping Time!!!!

Semalam aku ambil El sebab babysitter aryan tak ada seminggu balik kampung..hari ini nasib baik papa cuti..company dia bagi cuti awal..so aku kena keja la..

Petang semalam tunggu papa balik keje pastu terus g shopping..kata mau balik kampung..harus la beli baju untuk aryan..

Tak de g jauh2 pn..just g sunway pyramid je..sampai je parking si aryan boleh poo..poo..lak..so salin la pampers dulu..

Masuk je dalam sempat g mom's care beli botol susu,puting & tupperware dia je..pastu start nangis..masuk stroller tak nak..dukung pun tak jalan gak..dah sah nak tido la ni..selalu elok je,kalau ngantuk sangat terus tido..semalam pe kena tah..suara dia nangis je dah bergema 1 pyramid tu..sume org pandang..aduhai..papa pe lagi cuak arr dia..so kami pun balik la..sebab dia nangis je..elok masuk dalam kete sampai depan rumah dia dah tido..

Papa pun kata "dia dia dah tido..biar la kat rumah..kite g balik la..baju dia kan xsempat beli lg".aku on je..pe lg papa pecut la g pyramid balik.nasib la pyramid dengan rumah dekat je..lebih kurang 10-15 minit..ambil ko shopping sakan sampai kul 10 baru balik..huhhhuhh..

Tengok pe yang mama n papa shopping utk aryan
-
-

-

-

Baru ku perasan, pe kena sume merah ni..huhuh..

Padahal baju aryan de lg 2,3 helai yg xpakai lg..ni beli lg..nenek sudah bising...tiap2 bulan aku rase ade je aku beli untuk aryan..uuiisskkk...

suka lak aku shopping kat Cotton On Kids..next time kalau g pyramid kena masuk shop tu..

Mama nyer barang???
-
-

-

Ni je barang mama..kasut vincci & 2 hairband..

Barang papa??

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
Barang papa xleh snap..sbb barang papa 18sx...hahahah..







2 ulasan: