5 Apr 2011

Shopping Lagi...

Weekend hari itu, pergi Pyramid...

Motif sebenar nyer, nak cari puting botol aryan...
nak cari seluar jeans aryan..
nak cari baju basahan aryan utk pakai kat rumah..
nak cari kasut untuk aku..

Last2 kasut aku tak beli sebab nyer masuk vincci tak ada yang berkenan...yang aku shopping semua barang aryan je..

Begini la kalau dah anak anak +_+


Harus la de pic aku n aryan...

Budak kecik yang banyak peel..

Pe yang aku shooping utk aryan...

Masuk Jusco beli baju basahan utk pakai kat rumah..baju yg sedia ada,dh kecik2..dan beli liquid cleanser for feeding bottles & bantal utk letak kat rumah babysitter..
 
Pergi lak Mom's Care beli puting botol aryan..


Masuk butik cotton on kids nak nak cari rompers warna hitam..
Tak ade lak..ambil je la shirt dinasour ni..

Then masuk F.O.S, koorang tahu 3 rompes Gap ni aku beli RM30..
Dia kalau beli sehelai RM13...ambil 3 helai RM30..
So pe lagi cepat2 la aku cari..banyak giler rompers dia..Gap ade,Carters ada..
Tapi payah nak cari arr..dia susun tak ikut saiz..lama dul aku kat dlm tu cari saiz..sampai papa dah bising lama beno..huhh
Yg banyak aku jumpa saiz 0-3m & 3-6m..
Punya la payah nak cari 6-12m...yang atas tu je aku jumpa utk 6-12m..

Tinggal seluar jeans aryan je aku nak cari ni..

Lepas g pyramid terus singgah rumah my bff, lily.dia buat beday party anak sulung dia,wawa..sempat la aku cari hadiah masa kat pyramid tadi..Dia punya party dari 2.00 ptg - 11.30 mlm..aku sampai rumah dia pukul 6.00 ptg..so tak ada la pic beday girl..sbb waktu kemuncak nyer potong kek sudah lepas..

Pe lagi sampai rumah dia je,tengok menu pe..macam2 deee.terus g makan..boleh..lapar siot..
Kalau shopping lapar pun jadi kenyang..
Siap tambah aku nasi ayam dia..muka tak malu tul ko ni ana..nasib baik family dia dgn family aku dah mcm adik beradik..so xde la malu2..bantai jee...

Tengok jam dah nak pukul 7..pe lagi balik arr..

4 ulasan:

  1. ana..elly pun suka p pyramid...banyak2 mall..pyramid la yg elly serasi..hihihi weekend aritu pun elly borong baju2 isya..kat tesco je la tapi..tesco banyak baju girl comel2

    BalasPadam
  2. tu ler..ana pyramid paling dekat dgn rumah..lebih kureng 15mnit je..pastu parking pun senang nk cari..tu hubby suka tu..tu ler tgk bju gugurl geram je ^_O

    BalasPadam
  3. syokla aryan...mama shopping barang dia.....

    BalasPadam