17 Mei 2011

Empire Gallery

Weekend hari tu just bawa aryan jalan2 kt empire je..

sebenar nyer de tempat yang nak di tuju di sana..

tak pe la next time kite masuk ye...nak tulis pe tempat nye macam tak syiok sebab tak dapat masuk :((

empire ni banyak butik baju baby or kanak-kanak arr aku tengok..

tapi semua yang berjenama la ye...so just masuk tengok saje la...

nak2 tengah bulan ni kan..huhuhuh..

so pe lagi tawaf la kami empire ni..


kesian aryan just duduk je..syiling tak ada lol...

agak-agak dah penat tawaf..so cari makan la..aku cadang nak makan yang light2 je sebab petang kan...tapi papa nak makan nasi kata nyer...memang perut melayu tul la papa ni..
so aku ajak papa singgah makan kat The Loaf


ambil sikit je la sebab papa nak makan nasi lepas ni..aku sebenar nyer nak makan Uhu!hu! Cheesecake dia..aku ambil 1 je coffe cheesecake dia..sebab papa cake ni, dia kureng.so jangan tamak ok..

tapi dia rembat gak aku punya cheesecake dengan roti..ciiittt...


mama: sedap tak roti ni dik..
aryan: sedap la mama roti ni..lembut je..


mama: sedap ye..ok mama suap kan lagi ye..
aryan: ok mama..

lepas habis semua tu..maka pergi la mencari nasi..

papa bawa pergi makan kat Nasi Lemak USJ..

usj berapa aku tak ingat la..tapi kata nyer kedai tu famous nasi lemak je..


sementara nak tunggu order sampai..aryan makan bear dia dulu..hihih


papa order nasi lemak telur + daging rendang...pastu dia mintak sup kosong..pe kejadah nyer nasi lemak makan dengan sup..entah la papa ni..

aku order penang char ketiew....aku dah la memang suka char ketiew..
tapi yang ini hampeh..tak sedap lansung...tak habis aku makan..banyak lagi la tu..dengan udang je aku tak usik..membazir je duit..so tak de mood nak tangkap picture makanan aku tu..

uuuweekk....

2 ulasan:

  1. nurul dr hari tu nak ke empire tak pergi2 pun pergi blik kerja selalu lalu dpn empire tp lum pernah pergi empire hehe

    BalasPadam
  2. hihihih..g la..giler tgk butik2 baju bb n kanak2 tau..huhuh

    BalasPadam