8 Nov 2011

Berdentum Bunyi Nye..


Masih tak terlambat untuk mengucapkan Salam Aidiladha pada umat muslimin dan muslimat..mesti 3, 4 hari ni lauk koorang berunsurkan daging je kan...hihih..

Ini mahu cerita semalam punya kes..
Pasal hero aku yang seorang ni ler..

Semalam dalam tengahari,lepas aryan bangun tido la..dia main chak dengan main kejar2 dengan aku..

Tengah2 berlari tu kaki dia tersadung kaki sendiri atau tersadung tikar..xpasti lak aku yang mana satu..pe lagi jatuh muka dulu weei..berdentum bunyi nyer..pe lagi berlari aku meluru kat dia..tak hinggat dia menangis..

Sekali angkat dia tengok kat dahi dah 3,4 garis merah pekat..lama gak pujuk dia supaya berhenti nangis..bila dh berhenti nangis baru perasan kt hujung hidung dia pun merah dan atas bibir dia pun de 2 garis merah..peerrhhh,mesti terhentak kuat muka dia kat tikar tu..dah la tikar sarawak..keras..

Time tu papa xde keluar kejap..aku pikir mesti bising la dia tengok anak kesayangan intan payung dia muka macam tu..sebelum tu aku dah sms dulu g tau..so dia balas sms, kata "xpe la,dah nak kena" pastu dia balik tengok "pe kena teruk sangat ni" huhuhu..tp xde la marah..sbb dia tahu anak dia memang tak reti duduk diam..pastu dia bebel la kat aryan ckp "jgn berlari la...adik boy,adik kuatkan..bla..bla.." Hihihi

Pastu semalam bawa keluar habis sume orang tanya kenapa dahi dia?jenuh nak jawab..

Ni yang rasa nak beli helmet de tutup muka sekali ni..bila main berlari je pakai..wakakakah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan