26 Dis 2011

17Bulan = 1Tahun 5Bulan


Hari ini 25/12/11, genap la PuteraMyrzaAryan 1tahun5bulan..


fresh pic ni baru ambil pagi tadi lepas bangun tido
Dah besar la anak papamama ni..
Dah jadi anak bujang lerr..

Bila dah makin besar, makin banyak la akal nyer..

Antara akal2 nyer sekarang:-

- bila lalu kat mana2..kalau nampak masjid dia akan cakap dalam pelat "Allah Akbar"..xpun bentuk bumbung yang bentuk kubah..kalau bukan masjid,aku betul la kan balik..

- pandai mengamuk = banyak stail kalau mengamuk:

~ bila mengamuk akan melompat2 sambil nangis..
~paling tak tahan, dia hentak2 kepala kat lantai..dah 2x dia buat.bergaris merah kena tikar..tu aku takut,sebab nanti kang efek pe2 kat otak..'Kebal no kepala kamu,dik'
~kalau ko dukung dia,bila dia marah nak mengamuk..dia akan tampar ko atau tarik pe2 yang ada kat muka ko..ha,tu buat aku geram..sakit koo..
~kalau kat tangan dia, dia pegang barang..time mengamuk dia akan campak barang dia pegang..

- Menjadi stunt man dengan jaya nyer sekarang..

- Bila nak mandi, aku suruh "ambil tuala dulu". Dia akan pergi cari tuala dan ambil bagi kat aku..

- Dia seorang fruit lover..

- Kalau nampak KFC, sudah pandai nangis kalau ko lalu je tanpa berhenti beli.paling suka cheezy wedges..

- Still payah nak makan ubat..dia akan tutup rapat2 mulut dia kalau nak suapkan ubat..

- Dah berjaya naik tangga kat rumah ni sehingga atas..tapi turun tak tau..

Banyak lagi,time nak tulis lupa lak pulak..

Pe pun Happy 17mths sayang..

Mamapapa sayangggggg aryan..



*Hoo..hoo..Merry Christmas to christians out over there!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan