10 Dis 2011

Fully Booked

Ini la terjadi nyer jika booked last minute...nak pergi nyer weekend ni..baru nak booked kelmarin..
ha ambil ko,semua full...sebab nyer last minute booked, tunggu papa balik dari china ler..tunggu money nye..

Ikut plan awal, kan papa kata mahu dekat2 je..so papa cadang g pd je..pastu aku dah survey la nak duduk kat mana..dah suka la nak duduk kat sini Thistle Port Dickson ni..sekali full dah kelmarin..


pic ambil dari cuti.com.my

pastu pikir balik dengan cadangan officemate ni kata better g melaka..banyak sikit tempat dituju..


pic ambil dari google

pikir punya pikir, nak g melaka la..pastu survey punya survey semua full..
addoii,frust aku dah..

Avillion Legacy Melaka ni pun full..

pic ambil dari cuti.com.my
  Seri Malaysia ni pun full gak..

pic ambil dari cuti.com.my

senang cerita semua hotel or resort full la kat melaka ni untuk weekend ni..
cornfirm la melaka jem weekend ni weei..

dah putus asa dah aku ni..semua nyer full..
ye la cuti 3 hari bagi warga selangor plus cuti sekolah lagi..mana tak full nyer..

so just try ke plan asal pd..survey pun hotel nyer semua full..
aaarrgghh *mahu jadi hulk aku*

last2 rezeki kot, dapat gak..
kat Corus Paradise Port Dickson


pic ambil dari cuti.com.my

tak pasti la aku macam mana room nyer ni..
hope ok la ye..just tawakal je la..ini je yang dapat..
lagi pun nak duduk 1 hari je..boleh la kan..

aku booked kat http://www.cuti.com.my/ je..
senang sikit keje..lagipun tak ada la mahal mana..
boleh la survey2 koorang..


Happy Holiday & Have Fun..




#hope hujung bulan ni or chinese new year papa dapat bonus or saguhati.so boleh bercuti lagi#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan