19 Dis 2011

My LiL Prince Demam



Hari ini PuteraMyrzaAryan demam ler..
Kurang aktif dia..selalu panjat sini sana..
Ini merengek je..

Dah aku terpaksa el ler..badan dia panas..kalau dia tak merengek aku boleh try hantar je dulu rumah bs dia..
Tapi dah merengek, kalau hantar rumah bs dia..mesti dia hantar balik kat rumah ni..sebab dia tak tahu nak buat apa, kalau merengek je..dia takut kot, pe2 hal..

Ni makan tak mahu..susu pun kureng..
Mulut tak sedap kot..dah bawa g klinik tadi..doc standby bagi ubat bontot..if panas sangat2,guna ler..dah la budak ini susah giler nak makan ubat..sampai 2 orang kena pegang..banyak buang dari telan..gerammm je mama tau..

Cete pasal ubat bontot ni..sejak aryan lahir hingga ke hari ini (1thn5bln)..dia demam tak pernah lagi masuk ubat bontot tu..sebab dia jenis demam panasssss pastu bagi ubat then ko lap2 badan dia dengan air sejuk..dalam setengahari panas dia terus kurang..
Tu kadang2 bila g klinik panas dia dah kurang sebab kat rumah dah lap bagai sume badan dia..

Ni hari ni panas lain macam lak..tapi doc kata tak tinggi sangat..just standby je ubat bontot tu..tu yang aku macam seram je kalau terpaksa guna ubat bontot tu..sebab aku tak pernah guna..
Tak reti aku nak gebek2 bontot then masukkan ubat tu..
Hope tak akan guna la ubat tu..


Cepat sihat ye yayang mamapapa ni..



#anak anugerah yang tak boleh ditukar ganti#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan