7 Dis 2011

Semakin Hari Semakin .........




Entah la...sejak 3,4 bulan ini..mood keje aku pun dah merundum...rasa mahu resign juge..same macam mun dah...

bila2 lagi mendapat bos yang sentiasa nak berangin..bila ada satu kesalahan akan marah tak hinggat dunia..
nak2 lagi bukan sebangsa dan seagama..

jika dulu bila waktu pagi, aku tak pernah rasa malas..rasa tak ada mood nak pergi keje..happy je..
jika ada kesalahan yang aku buat still marah..tapi marah yang tak menyentapkan jiwa seperti sekarang..
seperti pepatah melayu "dulu lain..sekarang lain"

jika rezeki aku disini, aku mohon supaya dikuatkan semangat dan dapat bertahan..
rezeki ada dimana2..ia terletak ditangan Allah..bukan ditangan manusia..

tapi aku juga mengharapkan keajaiban berlaku...

mood : emo *pg ni lak*


#papa sudah bg green light, tapi mintak tunggu sikit masa lagi sehingga sampai sasaran nyer#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan