20 Jan 2012

JJCM 180112 : Kokopelli Travellers Bistro, PJ

Ni garagara tengok cerita Nona la ni, hari ahad barubaru ni.. *sapa tengok angkat kaki
Rupa nyer kat opis ni, kak basha pun ada tengok gak..aku pun cakap kat "dia nanti nak try gak la makan kat sana"
Tibatiba semalam ada orang nak belanja lunch.terus la ajak ke sini..


So lunch la kami di Kokopelli Travellers Bistro di Seksyen 14,PJ.
Restoran tu adalah sebuah rumah banglo yang diubah suai menjadi restoran ala mewah..


Dia nyer design pun alaala inggeris..
Tapi ditambah dengan pokokpokok kehijauan..
Rasa tenang jo...


Weols lepak kat luar je..sebab kat dalam untuk lebih 4 orang tak muat..
Dah de 1 group lebih dari 5 orang rase nyer  tengah makan kat dalam..so dah tak muat..
Tapi tempat weols duduk tu ada kipas..sambil makan dia pasang lagu..


Yang ada tirai bagai tu, aku ingat boleh makan bersila kat situ..
Rupa nyer baru perasan ada tempat gantung sejadah dan ada sejadah kat situ..
May be tu tempat pray kot..bagus la kan ada tempat untuk pray lagi..
Tapi weols tak tanya lak owner tu..


Ha ini, En Kamarul tukang bayar..
Dia la yang belanja weols..

Terima Kasih Daun Keladi
Lain Kali Belanja Lagi

>__________<


Ini 2 perempuan ayu di Finance Dept..
Kak Fara and Azlen..


Ini 2 orang perempuan cun *tak berapa nak cun di Finance Dept
Me and Kak Basha
*itu la rupa aku pergi ofis..dengan cermin mata skema nyer dan tanpa mekap..buat pe nak cuncun..tak de sapa pun..nak cuci mata kat opis ni pun tak ade orang..semua dah kertu


Time to order..
Pilih jangan tak pilih..
Menu dia tak ada yang heavy la aku rasa..
  

Ni Char Kway Teow pilihan tukang bayar..
Dan air dia ambil air Sprite je..
  


Yang ini pilihan Kak Basha..
Seafoood Aglio Olio dan air Traffic


Yang ni pilihan aku..
Roast Chicken wif black paper sauce..


Dan air aku Traffic

Menu Kak Fara and Azlen sama macam aku juga..
Cuma Kak Fara air Cola..


Yang dessert weols pilih..Trifle *cantik la aku take picture ni..
Rasa la sikit sorang ye..

Bagi aku yang dah rasa Seafood Aglio dan Roast Chicken.. *char kway tak ada la aku rasa..agakagak arr
Aku pilih Seafood Aglio dia arr..
Orang lain aku tak pasti lak..
Tapi makanan dia tawar tau..kalau sapa tengok Nona, owner dia ada cakap dia memang kalau boleh tak nak guna bahan perisa..
Dia suka rasa original..

Keseluruhan nyer so far so good..




#orang tu cakap lepas keluar kat Nona makin ramai datang#



1 ulasan:

  1. Hi All,

    Kokopelli Travellers Bistro had moved to a new bigger place at No 1, Section 14/48, Section 14, 46100 Petaling Jaya. Our new phone number is 03-78767505.

    Have a great day!

    BalasPadam