18 Feb 2012

Berehat Bersama DOVE

Kenyang sudah اَلْحَمْدُلِلّه

Mana tak nyer lunch tadi menambah aku makan nasi..
Lauk cencaru sumbat + ikan singgang + sayur kobis + sambal belacan
Huish...ni kalau orang diet pun boleh hancur..

Lepas kenyang dan mata pun hampir kuyu nii...
Kita berehat bersama coklat Dove..


Ni opismate aku belikan..
Dia pergi Mid tadi..pastu bbm aku tanya nak Dove ke tidak..
So aku cakap la mahu..belikan aku 2 coklat, lain flavor..
Pastu dia cakap dah keluar dari kedai..
Padahal baru berapa minit dia tanya aku nak ke tidak..
Ko ni zura, sengal alam sungguh..
Pe pun thanx ye..de juga la modal aku nak update blog hari ni..
Kalau tidak, hari ini tak ada n3 lol..

Kalau dah nampak Dove ni..
Mesti dah tahu sapa pencetus fenomena Dove ni kan..
Mesti la blogger cun melecun tu, HanisZalikha.....

Sebelum ni pernah rasa..
Betul la cakap si HanisZalikha tu, coklat ni tak berapa manis sangat macam coklat yang lain tu..
Sedangsedang je manis dia..
So far memang sedap la..
Lepas ni nak try flavor lain lak..
Tak percaya pergi beli sekarang juga ;p


* Selamat Berhujung Minggu

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan