29 Feb 2012

JJCM 260212 : Mr Steak House, Sek 13 Shah Alam

Ini cerita hari ahad pulak..seronok weeii sabtu ahad papa cuti..
Paling seronok aryan lor..
Petang tu weols pergi subang parade cari barang aryan pulak..

After keluar dari subang...
Papa ajak pergi makan steak..
Naknak hujan time tu..
Memang syiok la..




Kali ni try kar Mr. Steak House..
Kat Sek 13 Shah Alam..
Kat tuti futi aku selalu makan tu..



Tengok dari luar kedai dia..tiap kali lalu dalam hati cakap "mesti mahal ni kot"
Ye ar dia dah la kat bangunan baru..
Sekali tengok menu..tak ada la mahal mana pun..
So boleh melantak sampai kenyang..



Decoration dia alaala cowboy aku rasa..
Besau kedai nyer..

Macam biasa la, sementara tunggu makanan aku dan papa sampai..
Kita take picca dulu..
Fries aryan paling cepat sampai..




Mama dan aryan yang senang menikmati fries..
Nyumm..nyumm..
*pe kena rambut macam kena karen tu..al maklum ar, time tu hujan..rambut kena tiup dek angin..



Papa yang membedal fries aryan...
Mama tumpang sekaki juge..




Ni menu yang sampai paling cepat..
Fries aryan...
Sila abaikan kotak rokok dibelakang..
Merokok merosakkan kesihatan ye..
*orang yang ni dah kebal kot




Papa order air teh ais..
Mama pulak sirap bandung..




Ni aku a.k.a mama punya..
Sizzling steak..
Panaspanas makan waktu hujan + sejuk = syorga weii




Ni papa punya lamb shop..

Secara kebetulan apa yang kitaorang order ni same dengan order masa kat D'One Steak..
So boleh la compare..
Pe lagi jom makan sampai kenyang..


Nak tengok sapa yang betulbetul kenyang...
Sampai terduduk diam sahaja..













 


Suka tengok muka nyer kekenyangan



























Ni la budak yang kekenyangan..
Dengan muka sebegitu rupa..
Hahaha..kelakar je muka adik time ni..syomel..


So dah kenyang baru boleh compare..
Papa kata lamb chop dia kureng sedap berbanding D'One Steak..
Aku punya ok je rasa nyer..aku biasa la bab makan kan..
So tak puas hati aku kasi suap sikit aku punya..papa kata ok aku punya..
Tapi sini sos dia kureng sikit dia bagi..kat D'One aku rasa banyak sos dia letak..
Kesimpulan nyer ok..sedap gak..
Masih boleh ditelan..kira ok la kan..


Mahu try..meh ke sini :-


 G07, No.7 Persiaran Sukan Laman Seri Business Park, Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Malaysia.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan