10 Feb 2012

Jom Naik Bukit Tinggi

Short trip untuk cuti kali ini (Maulidur Rasul & Thaipusam).
Weols sekeluarga just pergi Bukit Tinggi je pada 6/2/12..
Bawa aryan jalanjalan...dia tak pernah naik bukit tinggi lagi..

Last aku pergi 2 tahun lepas..4 hari lepas kawin...
Masa tu masuk 1 kereta RM10..
Sekarang seorang RM12..Kanakkanak RM8..nasib anak aku tak dikira nyer..
Perrghh..terkejut aku..rasa macam tak munasabah pulak..
Kalau ko kira 1 kereta RM12 masuk akal gak..
Ni kalau bawa anak dalam 4,5 orang..tak mampui nak bayar tiket je..
Plus dalam tu bukan nyer ade pepe yang boleh dimain..kalau ada pun kena beli token lagi tu..
Makanan biasa la tengok pun dah tahu mahal..
So sapasapa nak pergi yang bawa ramai ahli keluarga..take noted ye..jangan sampai sana terkejut beruk sudah..
Kalau aku ada anak 4,5 orang gak, aku pun tak pergi la nanti..

So dah sampai sana paling suka ofcos aryan la..bangun je tido tengok sekeliling..
Pastu tak nak pegang lar..nak berlari bebas seperti burung berterbangan..
Pergi waktu puclic holiday kan, ramai la orang..tapi tak ada la sesak sampai langgarlanggar bahu..

Belum masuk ke dalam lagi..baru kat jambatan Colmar Tropicale nak berposing..
Sekali kamera bateri kong..
Aaargg...tension aku mahu jadi hulk....
Rasa nak campak dalam gaung kat tepi tu je rasa..huhuhuh..
Pe lagi, nasib baik ada penyelamat..iphone papa ler..

So enjoy the picca  >3>3

















Lepas jalanjalan and posing kat Colmar ni terus turun nak pergi Taman Japanese..
Tapi full tak boleh masuk..
Kecewa mak..
Then terus cari Taman Arnab...Masuk bayar juga ye..
Dewasa RM3..kanakkanak tak pasti lak..sebab anak aku tak kena bayarkan..
Meh ler tengok aryan ni..tak takut langsung dia..
Mama dia ni je takut..hehehe..











Lastly...my lovely familia ;p




#hapy sangatsangat..after this pikir next trip ke mana pulak#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan