23 Feb 2012

Melepak Di Tutti Frutti Sek 13, Shah Alam

Orang lain yang teringin makan..
Aku lak yang pergi makan..

Malam tadi pi makan tuti futi shah alam..
1,2 ari ni asyik bercerita pasal tuti futi ni je..
Lastlast aku pulak yang rasa nak makan...

Alangalang dah bawa aryan pusingpusing kat shah alam..
Terus la singgah kat tuti futi kat laman seri tu..
Kat situ senang..masuk parking je depan tuti futi tu..
Tempat dia pun besar..
Nak lepak kat dalam pun boleh lepak kat luar pun boleh..


Selalu aku lepak kat luar..
Sebab aryan kan kreatif inovatif..
Semua dia nak kobek..
So better lepak luar..
Pastu semalam dapat belon tuti futi..
Eemmm..tak sampai 15 minit dah meletup..
Mana tak nyer, semua dia ketuk pakai belon tu..
Dah meletup tahu lak dia buat "ha..haa.." sambil tangan buat no 1 tu..then goyang kan sekali..
Hahaha...aryan..aryan..

Semalam aku ambil flavor death chocolate dengan eeemmm pe ek...
Alor tak ingat langsung ni...tapi yang pasti agak kureng sedap..
Sebab masam lerr...kalau tahu baik aku ambil red velvet joo...
Total semalam RM15.30...aku tahu mesti mahal sikit aku kena..
Sebab tak hinggat nyer aku isi segala benda...hihihih


#kalau ada rezeki lebih nak bawa anak buah aku..anak my sis angah yang 6 orang gugurls tu makan tuti futi ni..sebab hari tu diaorang ada cete..kawan diaorang makan tuti ni..diaorang tanya aku.."RM2 ke mak lang 1 bekas tu.." sayang mana dapat nyer RM2 tu..paling murah RM10 kot..lagi pun, abah diaorang je sorang keje..my sis suri rumahtangga..kalau dah 6 orang bawa, tak ke lebih RM50..so tunggu nanti mak lang dan pak lang belanja ye#

2 ulasan:

  1. murah rezeki mak lang ngan pak lang nak belanja anak2 buah :)

    kalau zuris, suka yg masam2.best.

    BalasPadam
  2. heheh...paham dgn keluarga nyer..
    so de rezeki lebih pe salah nyer kn..benda mkn pn..

    masam dia lain mcm sikit arr..klu masam mcm strawberry xpe..ni lain...
    lupa lak tu pe flavor nyer..

    BalasPadam