13 Apr 2012

Cuti Pertabalan....

Assalammuailaikum peeps...

Hari ini kebuzian sungguh..selalu morning akan blogwalking..
Hari ini, tak kesempatan lak..
Ni lunch baru dapat buka blog..

Kemanakah ka uols semalam semperna cuti pertabalan??
Aku pagi lepak dirumah saja..petang baru pergi subang parade..
Nak p beli puting botol cinonet tu..



Dah lama tak snap picca macam ni..
Sejak budak ni dah berjalan memang payah nak snap picca family..
Ni pun tengok nak duduk depan pulak..

Pastu dah pi mother care beli puting..
Pusingpusing sikit..sikit je tak banyak..huauhuaa..
Then papa ajak makan pizza hut..
Aku terus jomm....


Papa kata kalau bab makan laju je..
Hahahaha...nak buat macam ne bini pa ni kan kuat makan..
Pizza hut subang parade ni berwajah baru..baru lepas renovation..


Time ni aku pakai maxi skirt..lupa lak nak snap full body..
Papa kata "dah macam duyung..bontot tak hinggat"
Auuuww...sekali sekala nak nampak ayu..ni asyik jeans jo..
"Bontot de nampak macam anak dara tak pa"
Agagagagaga..

Tapi suka gak aku pakai maxi skirt ni..
Pastu dia kain cotton..sejukkk je..
Murah pun murah..


Sementara tunggu makanan sampai budak ni dah mintak susu..
Pastu mata dah macam nak tido je..
Tapi nan ado dia nak tido..
Lepas hisap susu terus nak turun nak tawaf pizza hut ni..
Adoiii.. 



Ni order kid meal untuk aryan..
Set spagetti carbonara dan air teh rasa nyer..lupa sudah..
Aku rase spagetti dia je..sedap gak..
Banyak betul dia makan..aku kena pegang pinggan nyer..
Sebab dia makan sendiri pastu asyik bergerak je pinggan nyer..
Dah ar kaca, kang jatuh berderai satu hal lak..



Pastu gatal aku order cappuccino..
Dah rase macam tak kena lak dengan tekak aku..hahahahah...

Picca pizza hut tak sempat nak snap..
Sebab aku dah melayan aryan then suruh papa makan dulu..
Alhamdulillah kenyang..

Balik je rumah tengok adik aku belanja dominos..
Aku makan lagi..tapi sikit jee...
T______________T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan