5 Apr 2012

Small Surprise For Him

Malam tadi aku buat surprise kat papa...
Alor, small surprise jee..sajesaje,sukasuka, naknak sekarang papa asyik buzy dengan work jee..
Nak bagi hati papa berbunga riang sedikit..
Walaupun benda nyer ciput jee..

Dalam perhubungan sekali sekala harus ada suprises..
Baru rasa "oooouhhh so sweet" *cewah
Walaupun benda itu besar @ kecik...jenama @ tidak..
Atau pun sekadar hanya sekeping kad @ ucapan..
Tapi dia datang dari hati yang tulus dan ikhlas tau..
Dan terasa diri sungguh dihargai..baru harmoni rumahtangga..
*ayat tak menahan

Cete nyer, malam tadi bawa aryan pusingpusing..duduk dalam kete je..
Satu hari sebelum nyer, aryan duduk dalam rumah je.sebab papa keje balik 12 malam.
So semalam papa bawa la anak kesayangan dia tu jalanjalan sekejap walaupun dia penat dari balik keje..

Nak dijadikan cete, masa papa mandi aku cepatcepat pergi letak 'benda' tu kat tepi sit aku duduk nanti..
Masa dalam kete aryan duduk atas riba aku..so lagi senang nak buat keje...
Lepas dah pusingpusing habiskan minyak kete, balik arr..
Sampai je rumah, masa nak parking aku dah pegang 'benda' tu..then bagi papa keluar kereta dulu..
Elok je dia tutup pintu aku caragas arr,bangun then ambil 'benda' tu letak atas sit dia...
Terus zassss tutup pintu..

Kesimpulan nyer, pagi ni masa nak pergi keje baru dia akan perasan 'benda' tu...
Kalau tak perasan juga aku tak tau la nak kata apa..
Pe la 'benda' yang aku bagi tu ek..











Alorrr benda biasabiasa jee..












Nak tahu juga ke pe benda nyer..













Haaaaaa.....ini la benda nyer..


Perfume ajoo..
Agakagak mesti dapat tahu mana datang nyer kan..
Makcik kan dealer nyer...
So time ni dapat murah..aku rembat la satu untuk menambah koleksi perfume papa tu..

*Mama harap papa suka dengan pemberian yang tak seberapa dari mama ni..i love u sooo much papa...muaaawah.....

*Sms dari papa pagi tadi, dengan ucapan thanx berserta ayat _ _ _ _  *ouh,jiwang juga laki aku ni  

4 ulasan:

  1. Betul! Memang kena buat sesuatu yg baru sekali sekala supaya sesuatu perhubungan tu sentiasa mekar.ecehhh

    BalasPadam
  2. pheewwwiiit...
    lomantika de amour =)
    kalo sy, terharu giler dpt suprise gift..
    hehehe, sbb jrg dpt psl tu terharu.. ;-p

    BalasPadam
  3. hehheeh..itu pun sthun sekali kot suprise...hahahahah....

    BalasPadam