24 Apr 2012

Vanilla Cupcakes Order By Farah Ameer

Last week rasa nyer ada orang tanya kat fb nak order cupcakes..
Tapi aku dah bagitahu awalawal, bahawa aku ni baru start belajar baking membaking ni..
Dan aku bagi tahu takut nanti awak order tak kena dengan apa yang awak nak..jujur tak aku..
Dalam perniagaan harus ada sikap jujurkan..
So dia kata tak apa..dia just nak makan..sebab baru lepas habis pantang..teringin kata nyer..
So aku pun ambil la order..



16pcs Vanilla Cupcakes Hiasan Buttercream


Agak mencabar la buat cupcakes kali ini sebab dengan demam nyer..
Pastu kejap kang melayan anak lak..
Pastu stop kejap basuh kain lak..
Pastu dah hias buttercream..tak cukup pulak lagi 6 biji..
Bancuh lagi buttercream..

Dah bancuh buttercream yang kedua..
Anak lak dah bangun..kelam kabut la..
Kalau ada laki den senang sikit..
Ni kejo joo..


Tapi berkat kesabaran..
Alhamdulillah..siap juga akhir nyer..
Tapi masih lagi dalam proses mempelajari membuat buttercream dan bermain dengan nozel..

Tqsm pada Farah Ameer dan ana mintak maaf if ada terkurang or terlebih ye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan