11 Dis 2012

Kain Lampin/Napkin

Kali ni nak cete pasal baby stuff lak, iaitu kain lampin atau napkin..
Dulu masa pregy kan aryan, tak ada blog lagi..hanya baca blog orang je cete pasal baby stuff..
So ni dah ada blog sendiri, kite lak nak bercete..

Benda ni penting atau tidak bergantung pada orang itu sendiri..
Bagi aku, aku tak banyak sangat guna kain lampin ni...tapi bila dah nama baby mesti harus ada kain lampin..so beli juga la dulu..
Kalau nak beli, better beli dalam kuantiti yang sikit..

Kain lampin kat aku boleh jadi seperti :-
- Bedung..walaupun sekarang dah banyak bedung moden..still guna kain lampin sebagai bedung gak..
- Boleh jadi blanket.
- Boleh jadi alas tilam, alas stroller..
- Kalau terdesak tak ada towel..boleh jadi towel...
- Boleh jadi pelindung matahari..
- Boleh jadi bib atau kain pengelap..
- Boleh buat bantal jika kat manamana..
A'ahh tengok serbaguna kan..wakakakk..


Dulu beli yang plain macam ni jee..
Tak ambil port sangat yang printed ni..

Tapi sekarang dah trend yang printed lak..
Macammacam corak ado..
So aku pun dah terjebak sekali..


Ni brand Anakku..



Yang ini pulak brand Pureen..



Yang ni kain lampin corak kepala doraemon..
Pinjam picca ariq jap ye jue..nak tunjuk kain lampin nyo..
Ni brand Disney..

Yang berkenaan dihati aku dan buat aku tertarik adalah..

*

*

*

*

*

*

Brand Disney gak..kepala mickey mouse..
Sesuai untuk boboy gak sebab tak ada color pink disitu..
Untuk gegurl pun sesuai gak..

Jenuh semalam aku cari kat Pyramid..
Gi Jaya Jusco tak ada lak..sampai aku whatap kat geng blogger lagi..
Nasib diaorang suruh tengok kat Anakku..
Pergi la pulak cari Butik Anakku..sampai melecet ko kaki menapak..fuuhh..
Sekali masuk nasib baik adooo...suka mak tau..
Padahal tak penting pun sebab kain lampin yang lamo ado lagi..
Tapi mak dia ni dah kemaruk nak juga..beli je lor..
RM27.90 untuk 8 helai..agak mahal juge ye..may be sebab printed & brand disney kot..

Ado kain lampin printed yang lain juge..
So kalau sesapa nak cari kain lampin printed boleh pergi ke butik Anakku yee..


8 ulasan:

  1. salam kenal..sy pn belikn yg mcm akak bli jgk..cute sgt tgk kepala mickey tue..sy bli ari tue masa g sogo..padahal time tue bru 3 bln preggy..xmenyabo sesgt..hehehe

    BalasPadam
  2. salam ,

    nak tanya , lampin corak kepala doraemon tue akak beli kat mana ye?

    BalasPadam
  3. salam akk beli lampin corak kepala doraemon tue kat mana ya?

    BalasPadam
  4. rasanya akak pun dh terkemaruk jugak yg lampin printed nih..haha..
    due feb nanti..
    tapi nk memilih tu sampai pening (bnyk sgt yg comel3..😄😄)

    BalasPadam