29 Apr 2013

Review Philips Avent Natural Range Manual Breastpump



Selamat malam uols..ni tengahmalam baru dapat update..
Maklum la buzy membelek anak..muaahaa..
Harini nak review pasal breastpump (bp) arr..

Kali ni aku beli bp Philips Avent Natural Range Manual Breastpump..
Aku beli on9 kat Nurin Shar Full (fb)..hanya RM155 wokey..murahkan..aku dah survey kalau kat luar hampir RM300 tak silap aku..
Banyak bezakan,pe lagi cepatcepat la aku beli..

Lagipun dari kajian aku #cewwah# bp manual yang paling ok ialah jenama Philips Avent ni..
So bila dah guna memang syiok la,cantik je melekat kat breast..
Part dia pun tak banyak senang nak cuci..
Berbaloi la beli cuma biasa ar nama pun manual cuma lenguh je la..tak pe,bukan nyer nak pump berjam kenn..

So lepas ni bole simpan bp ni elokelok untuk kegunaan berapa generasi pulak..
@_@


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 ulasan:

  1. salam... saya nk beli dari kwn awak tu bleh tak? tlg pass email fb dia.. saye carik nama dia tak jumpe la...

    BalasPadam
  2. hi tengku dan ibu2 lain

    pernah dgr pasal set milk booster?perlu sangat kalau nk maintain susu.
    cer tgk kat sini: http://shakleeee.blogpot.com
    hrga supermurah compare to tpt lain dan siap leh collect & redeem point best2 lagi...check it out

    BalasPadam