17 Jun 2013

Selamat Hari Papa...

Selamat Hari Bapa untuk Abah, Ayah Mertua dan Papa Sayang...


Semperna hari bapa semalam, so moh la kite belanja papa makan yee..
Mama mewakili anakanak okay..yang penting niat mesti betul ye..
Theme semalam adalah red color melambangkan kasih sayang..ceewahh..
Tak adalah,aku mang nak pakai baju merah..pastu anakanak aku siapkan so pakai gak baju merah..
Papa je siap sendiri,tuptup tengok dia pun pakai baju merah gak..so sweet..

Taktau nak belanja papa makan apa..papa pun kenyang lagi so cari yang simple je..
So pergi Secret Recipe kat Glenmarie Shah Alam je la.. 
Aku macam biasa la order faberat kat SR ni, lasagna dan hot chocolate..
Papa order spanish lasagna pe tah full name dia..aku rasa muak sikit...dan ice lemon tea..
Aryan nak icecream..dia tunjuk nak icecream ada coklat m tu..


Sedap nyer abang aryan pacak, makan icecream..
Transfer icecream tu ke pinggan..sebab gelas icecream tu tinggi benor..


Mama wif baby arfan..
Nasib baik mood dia okay kat dalam tu..masa dah nak habis baru dia berbunyi, boring dah kot duduk lama dalam carseat tu..

 
Alololo si mata bulat mama ni..
Sian sayang mama ni tengok je kitaorang makan ye..lagi tiga bulan sayang baru boleh makan..sabar yee..
Si baby arfan ni rambut sikit la, tak macam abang aryan..abang aryan rambut lebat..
So nampak dia dahi luas kan..


Papa wif kiddos...

Happy father day, papa..
I hope u will be a great and good father for our kids and we (mama,aryan&arfan) love u so much..
Muaaawahhh.........

Last but not lease..
We olss jumpa pelakon .........

*

*

*

*

*

Izzara Aisyah

mama,baby arfan wif izzara
Papa yang mula perasan, aku tak perasan pun sebab tak pakai cermin mata..pastu lens dah rosak..
Dia makan dengan bf dia kot...
Aku la cakap dengan papa "nak tangkap picca dengan dia la." .. "pergi la cakap dengan dia"
Aku kan peminat drama Vanila Coklat..bahahaaa..
So aku tengok diaorang dah settle bayar bil, cepat je aku bangun..

"Assalamualaikum..izzara boleh nak tangkap gambar?"
"Bolehhhhh...boleh nak tengok baby tak?"
"Boleh..pa tolang ambil baby.."

Ada satu family cina dengan india dalam tu pandang je aku snap picca dengan dia..tak tau la diaorang tau izzara tu artis ke tak..
Lepas snap picca, borakborak la dengan dia..dia kata pipi arfan tembam..sonok ye baby dapat kiss dari awek cunn ye..
Bf dia kata badan baby arfan tegap..hihih..
Pastu bila diaorang nak blah, siap babai weols lagi..Sume pandang tau..macam i kawan retis tu..hahahah

Kesimpulan nyer, serius dia memang cantekkk okay..cakap pun lembut je..mamat dengan dia pun ok, so tak sombang dan peramah la..


3 ulasan:

  1. waaa...untungla arfan dpt peluk dgn artis..aunty yg dah besar pjg ni pun xdpt laga2 pp dgn zara!! kekeke

    BalasPadam
  2. Waaa...bestnyer jumpa izara,cantik la dia tu,untung baby arfan

    BalasPadam
  3. bambamnye arfan kak..geramm klau dpt gomol best ni

    BalasPadam