6 Sep 2013

Bangkok House Restoran

Salam jumaat uolss..

Harini lambat sikit up date..dah petang baru nak update..
Tengahari tadi aku dan opismate lunch kat Bangkok House Restoran di Pee Jay..
Ada orang nak belanja..harus la pergi..makan jangan ditolak..muahahaa..

 

Ni antara menu yang weolss order..
Tom yam, sayur, ikan siakap, butter prawn, telur goreng..
Nama makanan nama thai..so aku tak ingat..


Ni kalau tak order at restoran thai rugi la kot..
Tapi ni 1st time aku makan..sedap..
Nama tak ingat laaa..tapi aku tau tu daun kadok..


Majoriti order air mango..aku order air mata kucing..lagi 2 orang air kosong je..


Ni dessert weols order..
Red ruby dan mangga pulut..tapi memang syiok layan red ruby..


Wei ling dan nora, bos aku sekarang..tapi selamba panggil Nora jee..
Thanx wei ling sebab belanja weolss..


Me, kak liza dan zura..hawaq mata macam juling ni..adudu..


Kak basha, sofia dan azlen..


Nampak muka aku bulat ye bila bertudung ni?
Ada orang tegur dalam fb kata muka aku bulat...huhuhuh
Tak apa senang hati, naknak bila bertudung ni rasa tenang jee..

Keseluruhan makanan dia memang sedap..
Berbaloi kot dengan price dia..huhuh..
Thanx again wei ling..


2 ulasan: