1 Okt 2013

DIY Goodies Bag - Beday Aryan 3yrs

Nak tunjuk aku diy sendiri goodies bag masa beday aryan hari tu..
Last minit punya projek uolss..semua buat hari jumaat tu..


Kita mermerlukan brown paper bag dan paper doilies..
Paper bag tu aku beli yang murah nyer je..
Bole pergi jumaat malam tu dalam pukul 9 lebih malam kedai tu dah tutup..wawawa nak nagis rasa..
Sok pagi pukul 10 suruh papa pergi tolong belikan..nasib baik kedai dia buka pukul 9 pagi..
Time tu anak buah semua dah datang..so diaorang tolong cepat sikit laa..

Nasib baik aku dah design label untuk paper bag tu awalawal..
Tema adalah upin dan ipin..
So jumaat tu tinggal print je..


Malam tu gigih mak potong label tu tau..
Waktu ni pukul 12.15 pagi..tengok gunting dibawah lampu tido, kang buka lampu terjaga lak arfan..
Bertambah la rabun aku lepas ni..kalau aryan baca blog ni nanti tengok mama sanggup buat untuk aryan tau..


Sok pagi lepas anak buah tolong tampalkan dekat paper bag..
Aku buat tak banyak dalam 40 pcs je..


Disebabkan cup untuk cupcakes banyak so aku letak dalam tu gulagula,lolipop dan jelly..
Pastu dalam paper beg tu jugak ada biskut coklat bentuk bear tu dan biskut yang tengah ada cream tu..
Matahari mall depan rumah je so tarak hal la ken..


Sumbat semua dalam paper bag tu pastu lipat atas dia letak paper doilies dan stapler..
So okay la kan...mudah dan simple..


#eh,dah masuk bulan oktober arr..i likeeeee oktober :))


Tiada ulasan:

Catat Ulasan