11 Nov 2013

Cermin Mata Baru..

Assalammualaikum uolss...
Monday blues arr..naknak pag itadi sejuk je sebab hujan..liat je nak bangun pi keje..hehehe
Akhirnya dapat cermin mata baru..kan aku ada cete dulu cermin mata aku tu problem..dah ganti tali yang putus tu pun still problem..
Problem nyer bila jatuh sikit je, habis kanta keluar dari tempat dia..hari tu jatuh kat opis pun, duadua kanta terkeluar..

Baby arfan tarik cermin mata pun kanta tu terkeluar..bila pergi kedai mintak masukkan..cina tu dah kata cermin ni sepatut nyer bla..bla..bla..dia terangkan la kenapa jadi macam tu..lepas ni pun still akan tercabut jugak cina tu kata..
Fuhhh, stress aku tau dengan cermin mata ni..


Sekali papa ajak buat cermin mata baru last week..weeey suka nyer..
Pe lagi laju la aku nak pi buat dah papa nak sponsor ken....buat kat kedai depai rumah je..dalam matahari mall tu..
Paling best dapat cleanser untuk cuci cermin mata tu..


Cantik tak cermin mata baru kak ton....hehehhh..
Aku ambil design yang macam sebelum cermin mata problem ni..yang macam ni tahan lasak sikit..
Ingat nak ambil yang besar sikit..kan trend sekrang besar, sekali macam terkena je pulok aku rasa.tanya papa pun cakap tak ok..so ikut je kata orang nak sponsor..
Pening dah banyak sangat design..last ambil yang ni..sebab kedai tu dah tutup sepatut nyer..tapi disebabkan aku so diaorang lambat tutup..wakakak..
Thanx ye papa....lap u more n more...


1 ulasan:

  1. wah2 syiok ler..cermin mata baru..nak2 ada org sponsor lg lompat bintnag :D :)

    BalasPadam