26 Nov 2013

Makan-makan Di Secret Recipe

Sebenarnya nak makan kek red velvet kat Wondermilk Citta Mall selepas pi tengok aeroplane kat airport subang ..
Dah pi pusingpusing sekali papa tak mahu pulok..
Merajuk i tau..sudah nyer pujuk makan kat Secret Recipe (SR) je..


U pa, memang tau..saja je bagi i marah...
I, u pulok dah..muntah hijau aku..hahaha




Me wif kiddos a.k.a mak beranak dua.. 
Abaikan abang aryan yang tak reti duduk diam tu..


Selalu abang aryan buli arfan..
Sekarang tidak lagi...see arfan tu..budak dompot tu boleh tahan tau..
Sapa yang pernah dukung or jaga dia tau arfan tu macam mana..
Nak tergeliat tangan sebab dia jenis tak reti diam dan berpusingpusing..


Pastu si abang pun geram dengan si adek..
Sudah nyer dalam SR tu suara aku dengan papa je bergema..
Yang seorang macam gini..seorang macam gitu..


Nasib baik kat SR tu ada red velvet kek..dah tak pandang chocolate indulgence..
Pastu aku order spagetti meatball..papa order mee kari ke mee apa tah..
Aryan pun papa order buger apa tah nama nyer..hahaha..tak ingat..
Aku air hot chocolate arr..papa green tea..pastu kata tawar air nyer..
Green tea memang tawar la papa oii..mana ada orang minum green tea letak gula yang oii..

Itu pun kena makan lajulaju sebab anakanak bujang aku semua dah buat hal..
Nak tercekik mama dan papa makan tau..
Alahaii..anak ooii..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan