26 Dis 2013

Lunch Di Halia, Sime Darby

Salam khamis uols...
Rasa malas sungguh la nak pi keje pagi tadi..almaklul ar, cuti sehari je..
Pastu budak tecik tu buat hal pulok..pukul 3 pagi dia bantai bangun..
Tido balik pukul 4.30 pagi..itu pun aku turun bagi tido buai..kalau tak pukul berapa lak dia nak tido balik.
Aku dah la sakit kepala malam tadi..pastu tak cukup tido lagi bertambah sakit kepala pagi tadi..
Sampai bawa tiger balm g opis la..

Lupa lak nak update pasal pergi lunch kat Halia, Sime Darby..
Tengok picca kat hp baru teringat..so ni kasi update la..
Picca pun bukan banyak pun sangat..so tempek yang mana ado je la..



Okay kita kasi post depan Halia ni ek...



Ini pun sekali kasi post..eh,bukan sekali tapi dua kali snap picca..sebab yang 1st gegar...hahahaha..
Sory geng..


Ini antara nyer yang aku ambil lunch haritu..
Tapi paling suka ofcos la bread pudding..sos dia sedap..yang kat Gold Coast haritu sos nyer kureng sikit..
Banyak aku makan bread pudding tu tau..nak buat sekarang ni susah sikit..



Nora *bos yang selamba yaya, kaka basha dan azlen..




Pompuan ni tak suka aku snap picca dia..asyik mengelak jee..
Kata nyer dia nampak gems..pedulik la aku snap curicuri..
Kalau dia tau aku letak picca dia kat sini baru dia mengamuk kot..pedulik apa aku..
Hahahahaha..




Okay perut sudah kenyang..jom kita pulang ke pangkal jalan..
Tapi sebelum tu kita snap dulu kat pokok krismas besaq ni.. 
Picca aku ada berempat tapi gegar pulok..sabotaj picca kita ye..

Minggu tu asyik orang belanja makan jeee..
Murah rezeki..thanx la sapa yang belanja ni yee..
Semoga murah rezeki selalu ye..


posted from Bloggeroid

4 ulasan:

  1. Hahahaam cian dia. Dah la xsuka ambik pic. Sekali pic kena masuk blog daaa. Hehehe

    BalasPadam
  2. ana kurus nya. best nya almost every week ade org belanje makan.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kurus sangat ke kak far?ramai kata kurus..ni jaga bdk tecik sorg ni..dia lasak banyak sikit dari abang aryan dia tu..heheheh

      Padam