6 Jan 2014

BentoArfan#08 & 09


Assalammualaikum uols.
Harini update dalam keaddan tak sihat..selsema, leher sebelah kanan sakit..pastu sejuk sampai nak mengigil aku..
Malam tadi pun tak dapat tido lena dengan berapa kali turun kencing pastu tak tahan ambil toto dan pakai stoking..
Nasib baik si kecik bambam tu tak buat hal sebab tido awal..risau bangun pagi je..huhuh..
Tak apa sakit penghapus dosa..Alhamdulillah..

Ni nak cete bento arfan pada last year haritu..30/12/13..bento yang ke 08..
Time ni tak ada lunch box baru lagi so pakai je lunch box yang ado..




Menu adalah bubur nasi bayam dan ayam..hotdog bersama roti bakar butter homemade haritu..
Now roti tu dah habis pun..nanti nak buat biskutt butter lak..huhuhh

Bento untuk harini lak yang ke 09..
Arfan kan dah 10 bulan so aku baru nak introdue telurkan dia..harini hari ke 2..
Yang 1st tu setakat ni ok tak ada alergik pepe pun..Alhamdulillah..



Menu adalah bubur nasi brokoli telur dan bergedil ayam..
Bergedil ayam tu pun homemade gak aku buat semalam..nanti la masuk resepi..
Tak larat nak taip panjang yee..buah roti ke semua dah habis stok..nanti la pi beli..





Lunch box baru harini sebab borong kat Daiso hari sabtu haritu..Nanti kasi upload apa yang aku borong lagi yee...
Harini pun dapat parcel dari hana soffelia lagi..aku borong lunch box dengan food picks.. 
Suka lunch box ni dia bagi belt untuk kasi kuat tutup tu..good...


posted from Bloggeroid

1 ulasan: