2 Jan 2014

Bento Tools Semakin Bertambah

Salam khamis uolss..
Rasa mcm harini isnin lak..hihih..
Harini kat fb berlawanlawan picca anak pi school ek..
Aku pun excited tengok..hihih..
And insyaallah next year my turn hantar anak pi school pulok..
Macam mana reaksi nyer nanti ye..huhuhuh..

Ni nak cete koleksi untuk berbento semakin bertambah..
Dari tak ada apaapa tools untuk berbento sehingga kebanyakini..Eh, tapi tak ada la banyak mana..boleh la untuk permulaan ken..



Kebanyakan tools aku beli dari HanaSoffelia ..
Then ada dari Mr. Diy dan kedai RM2..
Sekarang aku tengah aim lunch box..yang ada ni sebelah dah tak boleh nak katup..
So memang kena pi Daiso untuk cari box yang cantek dan murah..
Dan kena pi Mr Diy kat Space U8..situ besar shop dia dari Mr. Diy area rumah aku.. 

Geram nyer tengok ig or blog wawa berbento...
Dan paling terror berbento siap ada tema lagi ialah blog glazsliper..hebat..hebat..
Aku tak ada la nak buat bento siap tema bagai kot..belum sampai tahan nak buat macam tu..
Biasabiasa sudah..hehehehe..
Dan paling penting jangan stop tengah jalan sudah..hihih



posted from Bloggeroid

4 ulasan:

  1. yeayyy! tepuk tangan kuat2..! :)

    BalasPadam
  2. Saya suke sgt tgk post2 ttg bento ni.Inshallah bila bby da besar nt boleh lah jadi sifu ;) heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihih..tu la bila buar rasa hapy je..wlpun kdang2 kelamkabut pg2..hihih..
      xse la sifu..sifu betul tu org kt atas tu..wawa yusoff..hehehe

      Padam