18 Mac 2014

Arfan 1st Birthday Party#Diy - Goodies Bag

Assalammualaikum uols..
Continue diy beday arfan..

Ni entri akhir ye..
Punya la lama dah habis kan entri diy ni nyer pon...

Part 3..
Goodies Bag


Ini la rupa goodies bag untuk budakbudak yang datang..
Aku buat tak banyak dalam 50 pek je..


Cawan plastik ni dah basuh tengah jemur bagi kering..
Aku beli 6pcs RM3.90 tak silap aku..


Label untuk goodies tu aku dapatkan free printable kat tenet gak..sila la rajin google ye..
So aku copy paste kat word then letak ayat dalam box tu..
Settle..


Pastu gunting lekat kat dolly paper lak..
Dolly paper ni balance masa beday aryan dulu..ni pun ada balance lagi..

Mulamula nak letak dalam brown paper bag..sebab ada balance gak masa beday aryan..
Sekali google nampak orang buat letak dalam plastik jernih..
Pi la cari kat kedai bunga..nasib baik ada..plastik tu ada tapak so kira ok la..sory tak snap lak picca plastik tu..tengok kat atas tu je la ye..
Pastu tengok banyak dan murah ambil terus..dan nasib baik ambil size paling besar..
Kalau tak, tak muat nak masuk cawan tu..


Pastu bagi hat party ni gak untuk budakbudak bersama goodies bag..
Beli hat ni kat Citta Mall..kat party shop..tengah clearance stok..murah  plus brand disney..so rembat je walaupun size topi nyer kecik sikit..
 

posted from Bloggeroid

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum. wahh comelnya goodies bag ~~~

    BalasPadam
  2. Cute cwn goodies...bila tgk goodies arfan ni terus kita plan nak bg goodies camni utk kwn2 Kyra..tq ana bg info psl goodies...mlm td kita dah prepare separuh..hehe :-)

    BalasPadam