23 Apr 2014

Lunch Di Penang Village TTDI

Assalammualaikum uols..
Harini takada bento..entah pagi tadi tak ada mood pulok..
Tapi bekal tetap bawa rumah bs..
Harini baru hari ke 2 ganti posa..dapat seminggu 2 hari jadi la kan..

Ni nak cete last week,friday pi lunch kat TTDI selepas pi bank masingmasing..




Weols lunch kat Penang Village..


Tema dalam restoran itu moden..color black & white..

Sementara tunggu makanan sampai selfie sekejap..
Pic tak banyak pun aku ambil..


Azlen dan Nora..
Baju pink tu sudah kurus weii..
Berapa bulan dah tak makan nasi dan minum air manis..
I doakan yang terbaik untuk u, ye beb..


Me with kak basha..
2 orang pakai kurung 2 orang pakai seluar..sesuai sangat..hahah



Ini air aku order honey longan..
Air orang lain aku tak snap..
Dah lapar, pagi tu tak breakfast lak..

Pastu ni makanan diaorang 3 orang..
Ni sempat la snap sebab ni makanan pertama sampai..pastu aku punya nasi sampai..

Ni nasi aku..ambil ko lapar sangatkan..
Pandan rice platte pe entah la..
Ada keropok, rendang tok, telur masin, sambal dan ayam percik..
So far ok la..ayam percik dia lagi sedap mak kite buat..ayam percik kelate..
Rendang tok dia ok..not bad..price bole tahan jugak la ken..



posted from Bloggeroid

1 ulasan: