29 Ogo 2014

Kasut Jelly Bunny

Assalammualaikum uols...
Al-fatihah untuk arwah abah..

Nak cete pasal aku borong kasut jelly bunny haritu..
Masa cuti hari raya seminggu tu..
Orang lain dah lama pakai..aku baru terkedekkedek nak beli..
Sebab nyer malas nak pi masuk shopping mall semata nak beli kasut jelly bunny ni..



Pastu tengok dia ada buka shop kat puchong...
Tengok map macam dekat je dari rumah aku, kalau ikut belakang..
Memang dekat je pun..sekali nampak ada sale la pulok..
Terus mengelejat nak masuk..


Dah masuk rambang mata weiii...
Sume cantikcantik..
Kasut untuk kids pun ada..tapi gurl punya la ye..bole kalau mak dan anak dan sedondon kasut..
Tengok punya tengok..pilih punya pilih..


Aku rembat 3 pasang kasut ni..
Hanya RM60+ je untuk 3 pasang..berbaloi sangat la aku rasa..
Aku harap tak melecet la kaki aku pakai kasut ni..sebelum ni bila pakai kasut tutup mesti melecet kat belakang..
Stress aku tau..ni kalau melecet gak aku tak tau la habaq apo..eeemm..


Wokay harini disebabkan tema merah mak ngah..
So meramikan kasut jelly bunny merah ni..
Setakat ni okay tak melecet..hope akan okay la kalau banyak berjalan nanti..


Zest Point ZP-03-01
First Floor, BK9 Bandar Kinrara, Puchong
Tel. 011-1259-7026



1 ulasan:

  1. Assalamualaikum kak ana, comelnya. samalah sheila selalu je melecet kat kaki belakang kalau pakai kasut. skrg ni stick dengan sandal je senang sebab sheila pakai stoking ...

    BalasPadam