9 Okt 2014

Hanan Military Jubah

Assalammualaikum uols..

Hari raya aidiladha haritu aku pakai jubah..
Tempah jubah khas untuk nak pakai raya haji uols..
Over ken...


Aku order Hanan military Jubah ni kat AmieraHijab..
Amiera ni aku kenal melalui blog..geng blogger la ni..
Sekarang dia dah berniqab..Alhamdulillah..


Yang aku suka sebab dia custom made..so orang yang tinggi macam aku ni bole request nak labuh..
So tak ada la jubah ko senteng..
Kalau orang yang jenis rendah, kecik molek pun bole custom made..tak ada la nampak macam jubah pinjam ken..hahahaha..
Over ko raya haji berinai bagai sume ken...


Jenis material heavy dull satin..
Hidden zip kat tengah dada..memudahkan untuk menyusukan baby..
Hidden zip di lengan baju (memudahkan untuk mengambil wuduk..

Kalau uols tak nak sequin..rasa macam melilap sangat..uols bole order yang basic stripe je kat lengan tu..
Kalau yang ada anak kecik sesuai sangat la ambil yang basic stripe ni..tak ada la sakit kepala baby kena sequin tu kot..hihih..
Tak pun ambil design baru dwi tone..cantik gak...hihih..
Macam nak order lagi satu je..wakaka..

Kalau rasa nak cuci mata tengok design jubah amiera ni boleh pi tengok kat ig or fb atas nama AmieraHijab..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan