3 Okt 2014

Spaghetti Grill, Paradigm Mall

Assalammualaikum uols..
Al-fatihah..

Harini aku dan opismate pi lunch diluar..
Harini gak last day wana dari Fame Tours..nama company lain tapi satu bumbung dan satu owner dengan company aku..
So pi la lunch nak celebrate wana last day..


Pi makan kat Paradigm je..sebab fikir dari opis tak jauh dan parking senang..
Wana yang tudung biru bunga tu..dia seorang kaki selfie..
So bila berjalan denga kaki selfie kitaorang pun terjebak same la berphotogedik..muahaha..


Dah sampai tak tau nak makan pe..sekali nampak restoran ni..tengok menu macam sedap je..
Pastu semua sebulat suara kata ok kita try..sebab semua tak pernah makan lagi kat sini..
Dia western food..pasta dan steak..


Selepas order makan start tuan selfie a.k.a tuan last day ajak selfie..
Terus laju masingmasing tonjol muka..wakaka..
Kenapa pipi aku nampak bulot disitu..okay fine...


Harus la yang dirai interframe ken..


Kami...
Wana, azlen (purple), sofia (free hair), tuan blog & mak yong ida..


Sawan kamera dah meresap..


Banyak lagi pica yang disnap oleh wana..
Tak nak la tempek semua..kang ada yang muntah hijau lak..muahaha..


Ni roti nan dan kuah macam kari tak silap aku..
Aku tak rasa pun..yang bagus nyer habis roti nan ni bole refill uols..
Air pun bole refill gak..suka mak tau..


Pic atas dari kiri:-
Spaghetti aglio olio..ida punya..
Tengah chicken apa tah..wana punya..
Hujung lamb harus sofia punya..
Pic bawah dari kiri:-
Grill cheese dengan spaghetti azlen punya..
Hujung aku punya cajun alfredo pasta..

Weols rasa ok..portion besar gak la..spaghetti banyak aku rasa...masingmasing kemain jolok nak habiskan..hahah..
Bole share 2 orang kalau yang jenis makan sikit..
Wana punya ayam sampai 2 ketul wokay..seksa minah tu nak habiskan ayam dia..hahaha
Price tak ada la mahal sangat..aku rasa murah sikit dari chili's..
Lepas ni bole datang lagi makan sini..


For the last time, wana belanja buat inai..
Lepas ni tak dapat la rasa nak pakai inai free yang cantekcantek lagi..sob..sob..
Thank you wana..

Wana, all the best dalam kerjaya inai anda..semoga bertambah success..good luck..


SPAGHETTI GRILL

UG 15, Upper Ground Floor, 

Paradigm Mall (UG 15, Upper G.F), 
47301 Petaling JayaSelangor, Malaysia



Tiada ulasan:

Catat Ulasan