13 Mac 2015

Order Simple Cheesecake

Salam jumaat uols...
Al-fatihah...

dari pandangan depan
Disebabkan aku post pica cheesecake yang aku buat haritu..
Ada bff aku wasap nak order cheesecake tu..
Puas ku menolak sebab tak cornfident, untuk makan sendiri dan family bole la..
Dipujuk rayu, kesian pulak..kang mengidam susah lak..
So terima gak la..pastu tanya my sis along "yang kek orang buat tu rasa okay ke tak? sebab kawan orang nak oder lak"
Along kata okay sedap je...hihih..pastu dia tau aku nak buat untuk kawan, dah dia pon suruh buat sebiji untuk dia..

dari pandangan atas
Hari sabtu pi cari barang..hari ahad pagi membaking la aku dua biji cheesecake..
Mahal bebenor aku rasa strawberry sekotak RM14.99..nasib baik cukup untuk 2 biji kek ni..

Dah aryan lak buka peti ais, nampak kek ni..
Dh merengek nak makan kek..adoii..ni bukan mama punya la..
Pastu kata nanti mama buat untuk ayan..tapi tak berkesempatan lagi..tengok la weekend ni ke ye sayang..

Pastu dapat komen dari ita, anak-anak dia berebut-rebut..haha..
Along pon cakap sekali hadap je dah habis kek tu..sampai husband dia wasap aku cakap sedap...
Hihihi..orang suka dan okay..i is alhamdulillah..


2 ulasan:

  1. nmpk sedap....
    bukak order dah ke?
    hehe

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah.. blh komersialkan ni
    . Dh buka 1 pintu rezeki

    BalasPadam