20 Okt 2015

Aroi Thai Boat Noodle @Cyberjaya

Asyik la nampak orang post kat fb dan ig pi makan boat noodle dengan mangkuk bertingket-tingket..
Tengah in sekarang kan semua la nak try..termasuk la aku..heheh..
Alang-alang dah sampai Putrajaya,terus teringat boat noodle kat Cyberjaya..tu pon tau dari geng blogger si N..
Terus cakap dengan papa jom makan boat noodle yang mangkuk bertingket-tingket tu..ma belanja..
Ceewah, menu semua makanan, air dan dessert hanya RM1.90 bole laaa belanja..kuikui..

Berpusing-pusing gak la mencari tempat nyer..sampai arfan mengamuk la dalam kete kata penat...
Apa yang penat pon tak tau laa..macam dia lak yang drive..
Sms gak N tanya kat mana..last sekali buka tenet tengok map..baru jumpa..



Dia area Shaftsbury Square..sederet dengan maybank dan speetmart..
Nanti koorang akan nampak signboard restoran tu Aroi Thai..tu la restoran nyer..
Sampai lepas magrib..memang tak ramai la..tapi lepas tu..
Satu family masuk..satu family lagi masuk..sekali pusing belakang tengok penuh dah restoran dia..



Sabar menanti yeee..



Aku order 5 mangkuk chicken glass noodle..
Yang ni sesuai untuk anak-anak sebab tak pedas..
Kalau koorang nak pedas tambah je cili kicap yang ada kat situ..

blur lak..

2 mangkuk tomyam glass noodle..
5 mangkuk beef glass noodle...tu tak sempat snap sebab tu yang sampai dulu..so dah ngap dulu..
Ye la harga RM1.90 so 3x suap dah habis..hihi..



Air untuk papa 2 cawan thai iced tea..
Papa kata perrghh kaw tea dia, sedap..
So aku try rasa memang kaw iced tea dia..



Untuk aku 2 cawan coconut iced..
Aryan arfan share je air mana yang rasa diaorang nak..



Papa kata mee dan sup dia semua sedap..
Aku rasa pon sedap gak..bagi orang lain aku tak pasti lak..
Eh, picca aryan tak ada lak..sory sayang..



Last sekali rasa dessert pulut mangga..
Aku order 3 mangkuk..
Aryan dan arfan rasa sikit je pastu tak nak..papa pon tak nak..
So aku habiskan 3 mangkuk pulut mangga..ni pon salah satu faberat aku..



Waaah,puas makan..
Tak tinggi pon mangkuk tingkek kami..15 mangkuk jo..
Total RM38.25 termasuk gst%..yang bagus diaorang tak ada 10% service charge tu...

Alamat:
Aroi Thai Boat Noodle & Street Food
Unit P1-31, 2350 Shaftbury Square,
Persiaran Multimedia Cyberjaya 6,
Selangor Darul Ehsan.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan