28 Okt 2015

Celebrate October Family..

Ni kisah hari ahad pulak..
Makan-makan celebrate beday family kite yang lahir bulan 10..
Ma sponsor lauk sebab ada orang bagi zakat pada ma..
So ma kata sempena hari jadi dia sponsor untuk makan..


Dapat kumpul adik beradik macam ni memang syiok kan...
Riuh rendah rumah dibuat nyer..

Dua baby botak..hihih
Puteri Nurul Fatinah & Tengku Bazli Thaqif..
Anak angah dan anak adik lelaki aku..
Adik aku lelaki tunggal..so dia la yang boleh mewarisi nama 'Tengku' ni untuk anak-anak dia..
So thaqif nanti turun lak ke anak-anak dia..if lelaki la..
Kalau perempuan macam aku ni tak bole bawa 'Tengku" tu ke anak aku..
Kalau tanya kenapa, aku tak reti nak explain..dia lebih kurang perempuan tak kuat untuk bawa nama tu..



Menu adalah nasi carrot, ayam masak merah dan acar..eh ada paru goreng sambal jugak..lama tak makan nasi lemak lauk paru..sedap nyer..
Haritu ma ada tengok kat tv cete masakkan..nampak chef tu masak nasi carrot..tu dia nak try..
Kfc pon ada gak yang sponsor.
Pagi tu breakfast dengan kuih seri muka dan kasui..ma gak buat..

Nampak kepala sapa yang sampai dulu tu..
Budak tu dimana ada makanan disitu ada arfan..hahaha

Makan time..
Penuh satu rumah..dari hujung sini sampai hujung sana..


Petang sikit baru potong kek..
Sebelum potong kek makan dunkin donut dulu, ada orang sponsor lagi..adik beradik gak yang sponsor..tak ada orang lain..
Blueberry cheese kek leleh..homade from my sister angah..
Deco atas tu aku la diy sendiri..last minit...

Pastu sapa yang beday bulan 10 tu aku paksakan pegang kek untuk snap picca..
Hahaha yang maklang koorang kan..tersimpul malu sume anak buah aku..ye la dah besar..

Puteri Nurul Fairunnisa
05 Oktober

Puteri Nurul Faiqah
11 Oktober
Puteri Nurul Fakhira
26 Oktober
3 orang 'Puteri Nurul F' ni adik beradik..anak my sis angah aku..

Nik Mohd Isyraf..
17 Oktober..sama date dengan nenek..
Ni anak my sis along..anak lelaki dia letak nama 'Nik'..
Muka tension kena paksa dengan maklang..

Nenek malu..pastu dia panggil aryan sekali..
Ko tengok aryan tu berpeluh-peluh..seronok la dia main dengan sepupu dia semua..ke padang je..

Curi-curi snap gambar ma sorang dengan kek..
Ma a.k.a Wan Hasnah - 17 Oktober..

Last sekali yang dirai..mesti la aku...
Tapi......................

Tengok picca aku blur..
Ismahani sabotaj picca maklang ye...
Tuan belog 10 Oktober..
Cantik tak date lahir aku :))

Ni la family Oktober..
Nenek bersama anak dan cucu-cucu..
Semoga tahun depan bole celebrate sama-sama lagi..insha Allah..

Petang tu layan air beg yang tengah in sekarang ni..
Macam-macam nama dah..
Ayah su belanja diaorang..ye ar ayah su je dah dapat gaji..hahaha..

Malam tu makan kek lagi..
Ni kiwi cheese kek leleh lak..
Angah buat dua biji setengah..
Setengah tu dalam bekas kecik coklat cheese kek leleh..tu dan nak snap..
Puas la makan cheese cake leleh untuk 2 hari..
Thank you angah..



1 ulasan: