28 Dis 2015

Makan-Makan Celebrate Krismas & New Year @ Office

Assalammualaukum uols..
Rabu lepas ada makan-makan kat ofis sempena krismas dan new year kata nyer.. time lunch diaorang buat..
Staff chinese kat sini order nasi lemak kat makcik melayu tu je..
Tapi macam-macam lauk laa..



Lunch sorang je kite.. :(
Bila makan sorang teringat opis lama..eemm..


Lepas settle makan, ada acara change present lak..
Setiap sorang kena beli hadiah pastu kena bagi staff lain..
Dah tau la kena bagi sapa sebelum tu..


Ni present dari aku untuk aida..
Aida HR department..


Pastu aku dapar present dari Alex..
Alex dari sale person..dia dari branch lagi satu..
Makan-makan ni kat HQ dengan branch yang terdekat je..branch lain tak ada sebab jauh..


Macam biasa snap picca ramai-ramai...
Bos besaq yang wasap picca..muhahaha..














Ramai tanya aku dapat apa sebab present aku paling besar..
Siap suruh buka lagi..sibuk jeee...
So ni aku dapat..frame family yang besar..
Thank Alex.. 

1 ulasan: