12 Jan 2016

My Happy Planner Dec 2015 & Aksesori Planner

Harini nak cete pasal planner kite punya lak la..
Ni nak up layout planner kite bulan Dec 2015..


Minggu pertama..
Theme : Owl & Pink


Minggu kedua..
Theme : Green Turqouise


Minggu ketiga..
Theme: Flower, Blue & Pink..


Minggu Keempat..
Theme : Red

Siap bertema bagai planner ko ye ana..hahha..
Masa ni pon aksesori untuk planner tak complete lagi..
So guna je yang mana ada..tak pon google kat intenet print je..

Yang bawah ni lak..aksesori aku beli on9 kat ig..
Banyak dah orang kite jual aksesori untuk planner..
Tak payah nak order oversea pon tak apa..


Atas aku order ink untuk stamp..
Tq @kraftinie untuk free gift tu..


Yang ni lak aku order washi tape..dah menambah koleksi washi tape..
Tq @stationerylover_my untuk free gift..


Yang ni aku order acrylic block..untuk main cop-cop nanti..hihih..
Tq @amyno29 untuk free gift..



Yang ni beli kat kedai buku popular di Amcomp Mall..
Ayat-ayat tu la nanti yang nak distamp kat planner kite..
Kat popular amcomp tu je yang ada..tak banyak barang untuk planner..

3 ulasan:

  1. rajin betul ko ni terpengaruh aku ni. aku dulu rajin ada panner sekarang sejak anak dua ni dah tak berapa rajin dah. tapi ni macam dah terpengaruh ni

    BalasPadam
  2. Canteknya ana planner ko..aku nie dr ritu semangat2 alih2 x terbuat..haha

    BalasPadam
  3. clap clap clappp! takde pulak icon tepuk tgn kat sini haii...keep it up!

    BalasPadam