19 Jan 2016

Spotlight The Mines

Assalammualaikum uols..
Nak cete weekend baru ni gigih aku ajak papa bawa pergi The Mines..
Aku sejak terjebak dengan planner ni..bila orang post pasal aksesori untuk planner laju je search kat mana..
Agak-agak bole pergi terus ngendeng papa ajak pergi..

Ni yang aku tau kat Spotlight banyak jugak item untuk planner..
Spotlight ada dekat IPC Mutiara Damansara sana..tapi ada gak kat The Mines..
Nak ke Mutiara Damansara, papa memang tak nak la pergi kot..semak kata nyer..jem la tu..
So ajak ke The Mines la..pergi dalam pukul 2 lebih..time orang keluar la ni..
So hazab la ko nak dapat parking..berapa kali pusing la kat dalam tu baru dapat parking..stress papa ko dah..huhuh


from google
Ni la rupa Spotlight nyer..
Bila sampai pintu, macam kecik je tengok..rupa nyer dia kena masuk ke dalam dan dalam lagi..
Besar gaak rupa nyer..macam-macam barang la ada..
Serius sume cantik-cantik..nampak barang dia exclusive..
De gak barang yang aku dah aim if ada rumah sendiri nanti..hahaha
Tapi tu la, barang kat sini expensive sikit..so sebelum beli buat bajet dulu..tak pon menabung bulan ni beli ini..bulan depan beli itu..hihih

Kembali kepada plan asal, terus la mencari dekat area diy..


Tiba-tiba nampak penuh washi tape..aduhhh..
Tapi design tak banyak..tapi dah buat mata aku berpinar-pinar..


Nampak lak clear stamp..
Tak banyak design yang tinggal pon..may be dah habis stok kot..
Tapi ada gak aku rembat satu..


Ni yang aku beli kat Spotlight untuk planner aku..
Washi tape, sticker & clear stamp..

Tak bole nak memilih dan meneliti dengan aman..
Ada budak dah berzikir..'nak beli mainan bole tak mama?' si aryan la tu..
Dia tengok banyak toys, dia pon dah tentu arah gak..

Arfan gak steady, tunjuk bola kecik sebiji RM5 rasa nyer..
Aryan tunjuk lego berapa puluh tah..sory tak ada mama nak beli sebab kalau kamu main pastu simpan elok-elok tak pa..ni nanti mana-mana dia letak or campak kang lego tu..
Pastu pujuk suruh ambil lain, ok dia tunjuk pedang ketot RM6 kot..
Selamat!!!!

Pastu aryan 'mama kita pergi makan dulu la..lapar'
Pandai sekarang asal keluar jalan je, ajak pergi makan..


 
Singgah makan kat Texax Chicken, tiba-tiba rasa nak makan scone dia tu..huhuh..
Lepas makan terus balik..si arfan dah buat perangai dalam tu..
Habis basah baju dia dek tumpah air..
Gerammmm je mama tau...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan